Podziel się SERdecznością!

Serenada pyszne sery żółte

Kategoria

Ruszyła nasza nowa kampania dla marki Serenada, zatytułowana „Podziel się SERdecznością”. To dla nas wyjątkowy czas pełen emocji, które chcemy dzielić i szerzyć razem z Państwem.

Od lat sercem naszej marki jest serdeczność. To właśnie ona towarzyszy nam od początku, wyrażając się m.in. poprzez budowę ponad 40 Kącików Zabaw dla dzieci Serenada w placówkach medycznych na terenie całej Polski. Te miejsca dają dzieciom radość i uśmiech, a rodzicom chwilę wytchnienia, co każdego dnia utwierdza nas w przekonaniu, jak ważne jest dzielenie się dobrem.

Przeprowadziliśmy SERdeczną loterię, w której główną nagrodą było 100 000 zł, a dodatkowe 30 000 zł przekazaliśmy na wybraną przez laureata fundację. To wszystko pokazuje, jak mocno wierzymy w siłę wspólnoty i dobroczynności.

Teraz, z jeszcze większym zaangażowaniem, chcemy zachęcić całe społeczeństwo do dzielenia się SERdecznością. Nasza najnowsza kampania ma wzbudzić wiele pozytywnych emocji, zbliżyć ludzi do siebie, pokazać, iż w dzisiejszych czasach serdeczność jest jeszcze możliwa. Wierzymy, że wspólnie możemy zbudować silniejsze więzi w naszym społeczeństwie.

Akcja Podziel się SERdecznością ma szeroki, ogólnopolski charakter. Podczas jesiennego czasu, na dużych ekranach TV pojawi się spot reklamowy, który ukaże niepowtarzalną serdeczność – chwile, pozostające w sercu każdego z nas na zawsze. Kampania będzie obecna również na platformach, które łączą nas w cyfrowej przestrzeni! Tam, na każdym kroku, promować będziemy ideę dzielenia się SERdecznością. Materiały video oraz grafiki kampanijne przypomną, że każdy z nas ma moc zmieniania świata jednym, małym gestem! Wierzymy, że internet, to miejsce, gdzie emocje się mnożą, a dobre słowo zyskuje na sile, by dotrzeć do każdego serca!

Wychodząc z wirtualnego świata, zachęty do dzielenia się SERdecznością znajdą się również na outdoorowych nośnikach reklamy — ekranach More, billboardach, a także na oklejonych paczkomatach w barwach marki Serenada! Tam, gdzie codziennie mijamy setki ludzi, wywołamy uśmiech i wzruszenie! Emocje z tych nośników przenikną do codziennego życia, inspirując do jeszcze większego dzielenia się serdecznością na ulicach, w osiedlach i na każdym kroku!

Jako wyjątkową inicjatywę planujemy zapełnianie jadłodzielni produktami Serenada, gdzie to konsumenci zdecydują, które miejsca warto wypełnić pysznymi serami, by dzielić się nimi z potrzebującymi. To prawdziwa eksplozja pozytywnych emocji! To nie tylko dzielenie się jedzeniem, to dzielenie się sercem, które tworzy wspólnotę, zaufanie i nadzieję!

Podczas kampanii Podziel się SERdecznością z radością będziemy kontynuować budowę Kącików Zabaw Serenada w placówkach medycznych, które niosą tak wiele uśmiechów i nadziei. To niezwykłe chwile, gdy widzimy, jak mali pacjenci zapominają o troskach i odnajdują radość w miejscu, które dla nich z sercem tworzymy. Każdy taki gest, każda cegiełka to wyraz naszej miłości i troski, bo dzieci jak i ich rodzice zasługują na chwilę wytchnienia i uśmiechu nawet w najtrudniejszych momentach.

Ta kampania to prawdziwa fala emocji, która chce poruszyć, zjednoczyć i przypomnieć całemu społeczeństwu, że SERdeczność to siła, którą każdy z nas ma w sobie. Kampania potrwa do grudnia. Dołączcie do nas i razem z marką Serenada szerzmy dobro, uśmiech i miłość! 

Podzielmy się SERdecznością — bo to właśnie ona czyni nasze życie piękniejszym.

Zobacz też

Więcej z naszego świata

Zajrzyj do innych artykułów, w których dzielimy się wiedzą, ciekawostkami i tym, co dzieje się u nas na co dzień. Poznaj Serenadę od kuchni – dosłownie i w przenośni.
Dbamy o środowisko

Dbamy o środowisko

Każde działania prośrodowiskowe są ważne dla lokalnej, ale również globalnej ochrony środowiska by dbać o naszą Ziemię. Mleczarnia Spomlek, producent serów Serenada, działa zgodnie ze standardami ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju. Co robi Serenada...

czytaj dalej
Serenada